Hotplug, ALSA i ustawienia mixera

Jacek Konieczny jajcus w pld-linux.org
Nie, 25 Kwi 2004, 11:24:48 CEST

On Sat, Apr 24, 2004 at 08:31:18PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> Tylko teraz część funkcjonalności hotpluga dubluje się z rc-scripts
> (montowanie /proc/bus/usb, wczytywanie modułów do kontrolera USB).

To trzeba to wywalić z jednego, albo z drugiego, lub w rc-scripts
sprawdzać czy hotplug będzie w użyciu.

> Nie wiem czy dobrym pomysłem jest rmmod wszystkich modułów związanych
> z USB przy hotplug stop - zwłaszcza, że we wszystkich 2.6.x jak do tej
> USB jest rozwalone i lubi się wysypywać szczególnie przy rmmod.

No to wywalić rmmod, albo zrobić opcjonalne. Tyle że trochę stracimy na
"hodplugowatości" USB - nie każdy chce mieć w pamięci kolekcję
sterowników do wszystkich używanych urządzeń USB.

Pozdrowienia,
        Jacek