Gnus, nazwy, podpakiety i konflikt info z Emacsem

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Pią, 23 Kwi 2004, 17:21:19 CEST

On Prickle-Prickle, Discord 41, 3170 YOLD, Paweł Gołaszewski wrote:

> ...tak samo jak glibc w źródłach openoffice...

Fakt.

> Trudno.
> Dobrze by jednak było jakby dało się przekonwertować.

Automagicznej konwersji się generalnie nie da przeprowadzić,
przynajmniej większości konfigów.  Konfigi Emacsowe to jest (dowolnie
skomplikowany) kod Lispa -- może skonwertujemy z 10% faktycznie
używanych konfigów, ale resztę popsujemy beznadziejnie.

> bywa.

W tej chwili dałem to w %bcond_with gnus, zbudowałem bez starego Gnusa
i od wczoraj chodzi. ;) Na dniach poprawię pod to speca do Gnusa
(niech się tylko może ktoś wypowie na temat nazwy pakietu i podziału
na podpakiety, bo nie jestem tego do końca pewien, chociaż wydaje mi
się logiczne).

Pozdrawiam,
		--dżaf.

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...wierz w to, co widzisz, macasz, łapiesz