Gnus, nazwy, podpakiety i konflikt info z Emacsem

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 23 Kwi 2004, 08:45:00 CEST

On Thu, 22 Apr 2004, Maciek Pasternacki wrote:
> Starsza seria jest rozprowadzana jako część Emacsa (razem z samym
> Emacsem, ten sam tarball źródłowy).  W zasadzie jest częścią edytora.

...tak samo jak glibc w źródłach openoffice...

> To z kolei psuje zachowanie Emacsa -- bieżąca wersja mocno inaczej
> traktuje konfigi chociażby (to nie jest nowsza wersja, tylko następna
> seria).

Trudno.
Dobrze by jednak było jakby dało się przekonwertować.

> Jeśli to jest faktycznie właściwe wyjście, nie jest problemem
> dystrybuowanie Emacsa okrojonego o części, których nowsze wersje są
> dystrybuowane oddzielnie, mi to nie przeszkadza w żaden sposób, bo i tak
> starego nie używam, ale nie można mieć pewności, że całkowite usunięcie
> Gnusa nikomu nic nie popsuje.

bywa.

> Generalnie w najbliższym czasie mogę pobawić się w psucie pakietowania
> Emacsa i zobaczenie, czy da się go bezkonfliktowo rozbić/pookrajać.
> Pytanie jeszcze, czy system nazywania, jaki tutaj przyjąłem, jest dobry;
> generalnie jest sporo pakietów, które można budować i dla GNU Emacsa, i
> dla XEmacsa (dodatkowe tryby, w3, bbdb, takie tam) i w miarę czasu
> chciałbym porobić pakiety z co przydatniejszymi.

Ja się nie wypowiadam w tym temacie.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...