X{cursor,ft,render} - xfree86, xorg, czy xlibs?

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Sob, 24 Kwi 2004, 11:53:22 CEST

On Saturday 24 of April 2004 11:22, Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:

> dlaczego tylko Xorg?

bo ma wieksze perspektywy rozwoju ?
bo czesc develeoperow xf86 przeszla do xorg?
bo (ma) wspiera(c) przezroczystosc ?
bo ma przepisana akceleracje 2D dla kart nvidii ?
bo ...

a reszte doczytaj sobie, bo mi sie nie chce pisac ;)
http://hedera.linuxnews.pl/_news/2004/04/08/_long/2637.html

ja juz jade na xorg+xlibs.

  then Linux is Dolby Digital and all the music is free...