X{cursor,ft,render} - xfree86, xorg, czy xlibs?

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w pld-linux.org
Sob, 24 Kwi 2004, 12:38:57 CEST

On Sat, Apr 24, 2004 at 11:53:22AM +0200, Paweł Sikora wrote:
> From: Paweł Sikora <pluto w ds14.agh.edu.pl>
> To: pld-devel-pl w pld-linux.org
> Subject: Re: X{cursor,ft,render} - xfree86, xorg, czy xlibs?
> Date: Sat, 24 Apr 2004 11:53:22 +0200

> bo ma wieksze perspektywy rozwoju ?
> bo czesc develeoperow xf86 przeszla do xorg?
> bo (ma) wspiera(c) przezroczystosc ?
> bo ma przepisana akceleracje 2D dla kart nvidii ?
> bo ...
>
> a reszte doczytaj sobie, bo mi sie nie chce pisac ;)
> http://hedera.linuxnews.pl/_news/2004/04/08/_long/2637.html
>
> ja juz jade na xorg+xlibs.

a ja mam 4.3 i nie zamiezam zmieniac
niemam ani nvidi ani nie interesuje mnie przezroczystosc
a na niektórych maszynach do niedawna jeszcze XF 3.x mialem
wiec rozwój tez srednio mnie interesuje i wolalbym zeby stare
XF 4.3 zostalo jako opcja

--
agaran at pld minus linux dot org :: PLD Linux Developer
I do not fear computers.  I fear the lack of them.