X{cursor,ft,render} - xfree86, xorg, czy xlibs?

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Sob, 24 Kwi 2004, 17:21:58 CEST

On Saturday 24 of April 2004 11:41, Jakub Bogusz wrote:

> Najświeższe to będą w xlibs...
> W X.org uaktualniają częściej niż w XFree86, ale nie wiadomo czy zawsze
> tak będzie. No chyba że się połączą z xlibs ;)

wlasnie widze, ze to co mamy w specach libX{cursor,ft,render}
jest juz w tej samej wersji w zrodlach X11, wiec pasuje przywrocic
do X11-devel, te podpakiety...

  then Linux is Dolby Digital and all the music is free...