Buildery ac-ppc i ac-amd64: rozsynchronizowane indeksy poldka

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 25 Kwi 2004, 20:18:44 CEST

On Sun, Apr 25, 2004 at 08:00:48PM +0200, Marcin Doliński wrote:
> W liście z nie, 25-04-2004, godz. 15:19 +0200, Radoslaw Zielinski
> Z tego co wiem, ready nie ma być szczególnie ważnym i stabilnym drzewem?

Dla builderów jest ważne, bo zawiera świeżo zbudowane pakiety potrzebne
do budowania kolejnych. W Ac brakuje jeszcze koło tysiąca perl-*.
Jak już będą perle, to z mojej listy zostanie już tylko kilka rzeczy
plus całość gnustepa (przy którym jest problem z builderami i nie wiem,
który workaround wybrać).

PS. na usunięcie (z głównego drzewa do /dev/null) czekają:
i2c-devel (obsoleted by kernel-headers/linux-libc-headers, od daaawna)
vcdimager-cdio* (obsoleted by vcdimager*)