Buildery ac-ppc i ac-amd64: rozsynchronizowane indeksy poldka

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Nie, 25 Kwi 2004, 20:15:17 CEST

W liście z nie, 25-04-2004, godz. 20:18 +0200, Jakub Bogusz napisał:
> Dla builderów jest ważne, bo zawiera świeżo zbudowane pakiety potrzebne
> do budowania kolejnych. W Ac brakuje jeszcze koło tysiąca perl-*.
> Jak już będą perle, to z mojej listy zostanie już tylko kilka rzeczy
> plus całość gnustepa (przy którym jest problem z builderami i nie wiem,
> który workaround wybrać).
Ale wszystkie pakiety są teraz w głównym drzewie, a indeksy puste.

> PS. na usunięcie (z głównego drzewa do /dev/null) czekają:
> i2c-devel (obsoleted by kernel-headers/linux-libc-headers, od daaawna)
> vcdimager-cdio* (obsoleted by vcdimager*)
Gotowe. Poleciało też dzisiaj całe X11*, bo nie przypominam sobie abyśmy
ustalali obecność takiego tworu w Ac. Poza tym miał w większości
ułamkowy rel.