RFC: instalator

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Wto, 27 Kwi 2004, 10:44:29 CEST

Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> [27-04-2004 10:21]:
[...]
> Nie mam. Po prostu szukam koncepcji umozliwiajacych zainstalowanie PLD na
> maszynie z 8MB RAM.

Dwie (może niezbyt konstruktywne ;-):
* dołożenie RAMu,
* wymiana maszyny.

Warto się miotać dla zabytków...?

PS  Mógłby ktoś STBR rpm.spec?  Do rozważenia przez RM: przebudowanie
wszystkich pakietów, zawierających pliki *.pm w /usr/{share,lib}/perl5/;
cel: wygenerowanie zależności od katalogów.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]