RFC: instalator

Wto, 27 Kwi 2004, 10:51:29 CEST

Radoslaw Zielinski wrote:
> Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> [27-04-2004 10:21]:
> [...]
> =B1d=BC
>
> Dwie (mo=BFe niezbyt konstruktywne ;-):
> * do=B3o=BFenie RAMu,
> * wymiana maszyny.

Zakladajac, ze ani jedno ani drugie nie wchodzi w gre, jaka wspolczesna
dystrybucje Linuksa bys proponowal ?

Maszyne mozna wykorzystac w stanie jeki jest, akbo ja postawic pod sciana,
zeby miejsce zajmowala.

> Warto si=EA miota=E6 dla zabytk=F3w...?
>

> PS  M=F3g=B3by kto=B6 STBR rpm.spec?  Do rozwa=BFenia przez RM: przebudowan=
> ie
> wszystkich pakiet=F3w, zawieraj=B1cych pliki *.pm w /usr/{share,lib}/perl5/;
> cel: wygenerowanie zale=BFno=B6ci od katalog=F3w.

Czyli caly perl od nowa ?
A jakies BR: jest ?
Bo bez tego nowy perl/rpm sie na builderach nie zainstaluja...

  phone (48)(58) 347 14 61