python-devel-tools

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Wto, 27 Kwi 2004, 23:55:31 CEST

wrobell wrote:
> [...]
[...]
> rozumiem czemu przyswiecala taka idea, ale mozna zawsze ustawic
> sobie PYTHONPATH=. jesli chce sie by zostala zaladowana inna wersja
> modulu niz ta, ktora znajduje sie w sys.path

Co z odpalaniem programów bez instalacji? To dość przydatny feature.
Inna rzecz - Rule of the Least Surprise, wszędzie '' in sys.path ==
True, więc wywołujemy duże zamieszanie dla obejścia nie aż tak
katastrofalnych błędów. Nie da się tego wyciąc jakoś selektywnie (tylko
tam, gdzie to rzeczywiście potrzebne)?

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa