RFC: instalator

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Śro, 28 Kwi 2004, 00:01:30 CEST

Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Tez jestem ciekaw. Ale biorac pod uwage, ze z 8 x mathematica na
> PIII450/768MB RAM dalo sie prowadzic zajecia, to mysle, ze na wspolczesnych
> maszynach z kilkoma / kilkunastoma GB RAM bedzie to chodzic.
>
> Oczywiscie raczej nie 100 x OO jednoczesnie

Był artykuł o LTSP ostatnio (podlinkowany z linuxnews chyba). Nie było
mowy o 100 terminalach, ale ogólnie nastrajał całkiem optymistycznie.

Apropos 100 x OO - wcale nie jest powiedziane, że to nie może działać. W
końcu tylko pierwsza kopia będzie ogromna - kolejne będą potrzebować
sporo mniej pamięci (to jak dużo mniej zależy od tego jak jest napisany
program).

Tak czy siak, gdybyś coś takiego zestawił to się pochwal, bom ciekaw.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa