RFC: instalator

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Wto, 27 Kwi 2004, 23:00:45 CEST

Mniej wiecej Tue, Apr 27, 2004 at 08:39:37PM +0200, zainteresowany Artur Frysiak rzekl:

> A jaki server dla nich ?
> Robił ktoś LTSP dla 100 terminali ?
> Potrzebowałbym na tych terminalach "uruchamiać" OOo, przeglądarkę
> internetową, klienta poczty klikalnego jakieś xtermy.

Sądzę, że krytycznym parametrem bedzie tu ram, dziś widziałem oofisa
mającego 285MB i gqview 344MB u jednego usera.... a mówiłem, żeby nie
przechodzić na Ac ;->

A próbował ktoś palić serwer(y) terminali na mosiksie? tylko naprawdę
próbował, a nie czytał, że się chwalą, że podejrzewają, że chodzi...

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%