RFC: instalator

hunter hunter w mimuw.edu.pl
Śro, 28 Kwi 2004, 00:54:31 CEST

On Tue, Apr 27, 2004 at 10:51:29AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Zakladajac, ze ani jedno ani drugie nie wchodzi w gre, jaka wspolczesna
> dystrybucje Linuksa bys proponowal ?
>
> Maszyne mozna wykorzystac w stanie jeki jest, akbo ja postawic pod sciana,
> zeby miejsce zajmowala.

Freedos, jakis ftp i telnet?

Albo root over nfs i wyrzucic te 50 kg dysków prodziekanowi d/s zakupu
sprzetu pod drzwi.

Ale nie wiem czy ma sens robienie czegos dla 386/8mb ramu gdy mamy kernel
2.6.x i glibca 2. Starszy slack klasy 3.4.0 lub 3.6.0, skompilowac kernel
2.0.39 i starszego libca. Powinno hulać.

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej