RFC: instalator

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w wrocek.org
Śro, 28 Kwi 2004, 10:56:53 CEST

W liście z wto, 27-04-2004, godz. 20:39, Artur Frysiak pisze:

> A jaki server dla nich ?
> Robił ktoś LTSP dla 100 terminali ?
> Potrzebowałbym na tych terminalach "uruchamiać" OOo, przeglądarkę
> internetową, klienta poczty klikalnego jakieś xtermy.
P4 2.40GHz, 1GB RAM

Chodzi OOo, mozilla na kilku oknach jednoczesnie (w tym poczta),
terminale, nautilus, gpdf/xpdf. Głównym problemem jest ram, bo procek
jest około 60% w idlu.
--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w wrocek.org>
MSR crew