[AC} gnomemeeting-1.02

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Śro, 28 Kwi 2004, 15:15:18 CEST

Użytkownik Artur Flinta napisał:
> W liście z śro, 28-04-2004, godz. 14:03 +0200, Jakub Piotr Cłapa

> http://www.gnomemeeting.org/index.php?rub=3&pos=0&faqpage=x345.html#AEN418

no ale to powinno sie zainstalowac dobrze...

w schema jest ten klucz wymieniony
       <key>/schemas/apps/gnomemeeting/general/gconf_test_age</key>
       <applyto>/apps/gnomemeeting/general/gconf_test_age</applyto>

a gconf wcale takiego klucza nie widzi, wiec cos jest nie teges sie mi
wydaje.

--
Marcin Krzyżanowski