[AC} gnomemeeting-1.02

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 28 Kwi 2004, 15:47:41 CEST

W liście z śro, 28-04-2004, godz. 15:15 +0200, Marcin Krzyzanowski
napisał:
> no ale to powinno sie zainstalowac dobrze...
>
> w schema jest ten klucz wymieniony
>        <key>/schemas/apps/gnomemeeting/general/gconf_test_age</key>
>        <applyto>/apps/gnomemeeting/general/gconf_test_age</applyto>
>
> a gconf wcale takiego klucza nie widzi, wiec cos jest nie teges sie mi
> wydaje.

U mnie działa, a wersji GM miałem przez ostatnie dwa lata trochę u
siebie. Czasem się taki numer dział, szczególnie jak była jakaś wersja
CVSowa wcześniej zainstalowana. To co jest na tej stronie jest opisane
pomaga w takich przypadakch.

Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous