SOURCES: bashrc - added sourcing of /etc/shrc.d/*.sh instead of gr...

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 29 Kwi 2004, 09:34:36 CEST

On Wed, 28 Apr 2004, Tomasz Pala wrote:
> I jak już pisałem, nie działają pod tcsh (w profile jest export).

O czym dokładnie mówisz?

O env.d ? Jeżeli tak, to pętelka do tego jest cshrc robiąca (prawie) to co
trzeba. AFAIK to tcsh nie korzysta z /etc/profile...

Jeżeli o shrc, które teraz adgor chce zrobić - tam nie ma export, ale
alias. Nie wypowiadam się czy w tcsh to zadziała, bo nie wiem - wydaje mi
się, że tak. Alias działa AFAIR tak samo.

Szukasz dziury w całym.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...