SOURCES: bashrc - added sourcing of /etc/shrc.d/*.sh instead of gr...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 29 Kwi 2004, 10:12:34 CEST

On Thu, Apr 29, 2004 at 09:34:36AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> O czym dokładnie mówisz?

env.d

> O env.d ? Jeżeli tak, to pętelka do tego jest cshrc robiąca (prawie) to co
                                                ^^^^^
> trzeba. AFAIK to tcsh nie korzysta z /etc/profile...

No to jeszcze lepiej - może by tak używać man tcsh przed robieniem takich
rzeczy!? /etc/csh.login służy do konfiguracji login shella, /etc/cshrc jest
czytane przez każdą instancję i nie ma tu miejsca na setenv (bo po co...).

> Szukasz dziury w całym.

Nie - wyjaśnij mi tylko JEDNĄ rzecz: po co env.d? Jest profile.d, które
ma dokładnie ten sam kontekst (login shell). Mnożysz byty (i to źle je
implementując).