env.d (było: SOURCES: bashrc - added sourcing of /etc/shrc.d/*.sh instead of gr...)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 29 Kwi 2004, 11:52:01 CEST

On Thu, 29 Apr 2004, Tomasz Pala wrote:
> Zgadza się. U siebie mam to wszystko poprzerabiane.

No to czekam :)

> W /etc/profile grzebać nie trzeba. Podwójne skrypty - jest to jakiś
> argument, ale:
> 1. nie wszystkie zmienne się ustawia dla dwóch shelli (ZDOTDIR),

ok - ale na to jest miejsce w plikach zshcośtam.

> 2. nie wszystkie zmienne chce się exportować (RPS1),

Więc w env.d wartość tej zmiennej zakomentujesz, jeżeli się pojawi. A nie
sądzę, żeby się pojawiła, bo to zależne od shella. Tak samo jak PS1.

> 3. ustawianie zmiennych też się może różnić:
> eval `dircolors -b /etc/DIR_COLORS`
> eval `dircolors -c /etc/DIR_COLORS`

ok.

> No ale powiedzmy, że mnie przekonałeś.