xinitrc

havner havner w matrix.kamp.pl
Czw, 29 Kwi 2004, 12:48:41 CEST

On Wed, 28 Apr 2004, Jakub Bogusz wrote:

> Co do xinitrc-ng (ze speca, nie wiem jak w cvs/svn) - brak dokumentacji
> po angielsku.
> I mam rozumieć, że moje, działające teraz od jakichś 4 czy więcej lat,
> ~/.wm_style przestanie działać i dostanę samego xterma zamiast
> WindowMakera?
>
> $ cat ~/.wm_style
> WindowMaker

Tylko, ze wpisanie WindowMaker do .wm_style spowoduje na xinitrc odpalenie
/etc/sysconfig/wmstyle/wmaker.sh, ktory kopiuje recznie GNUstep nie
uwzgledniajac lokalizacji. Mozna wprawdzie poprawic sam wmaker.sh by
odpalal tylko binarke, ale chcialem z tym zrobic porzadek. W porzadku, nie
tykam.

--
Havner