xinitrc

havner havner w matrix.kamp.pl
Czw, 29 Kwi 2004, 16:46:39 CEST

On Thu, 29 Apr 2004, havner wrote:

> Tylko, ze wpisanie WindowMaker do .wm_style spowoduje na xinitrc odpalenie
> /etc/sysconfig/wmstyle/wmaker.sh, ktory kopiuje recznie GNUstep nie
> uwzgledniajac lokalizacji. Mozna wprawdzie poprawic sam wmaker.sh by
> odpalal tylko binarke, ale chcialem z tym zrobic porzadek. W porzadku, nie
> tykam.

Albo inaczej. Zostawic xinitrc, w koncu rzeczywiscie nie ma sensu usuwac,
ale w xinitrc usunac szukanie w /etc/sysconfig/wmstyles (skoro jest
/usr/share/xsessions). IMHO nie ma tez sensu sprawdzac ~/.wm_style jesli
nie znajedzie ~/.desktop. W koncu w /etc/sysconfig/desktop jest:

# Put here the name of the file that contains session name choosen by
user.
# Default is "$HOME/.desktop".
# userwmfile="$HOME/.wm_style"

Adgor, co Ty na to?