Problemy z wypalaniem na Ac

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Czw, 29 Kwi 2004, 16:37:54 CEST

On Thu, 29 Apr 2004 16:08:22 +0200
dzeus <dzeus w zatorze.slupsk.pl> wrote:

> Chyba ATAPI bo:
>
> [root w backup dzeus]# cdrecord -scanbus dev=ATA
> Cdrecord-Clone 2.01a19 (i686-pc-linux-gnu) Copyright (C) 1995-2003
> Jörg
> Schilling
> scsidev: 'ATA'
> devname: 'ATA'
> scsibus: -2 target: -2 lun: -2
> Warning: Open by 'devname' is unintentional and not supported.
> cdrecord: No such file or directory. Cannot open 'ATA'. Cannot open

fakt, za stare cdrtools na ATA ;) sorry, nie zwróciłem uwagi na numerek.
W cieplejszych wersjach jest to "support for badly designed linux ATA
interface" (z pamięci podaje) i według autora powinno być zamiast
/dev/hdc używane, które z kolei jest "unintetional and unsupported" (też
z pamięci ;)

--
Fryderyk Dziarmagowski