env.d (było: SOURCES: bashrc - added sourcing of /etc/shrc.d/*.sh instead of gr...)

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pią, 30 Kwi 2004, 20:37:31 CEST

Tomasz Pala wrote:

> Chyba nie tylko - bez testu rootowi taki plik się załaduje.

Oj chyba nie. Mac OS Xa popsulem w ten sposob (fakt, ze to BSD, ale
pewnie tak samo jest), ze dalem /bin/sh uprawnienia a=. System nie
wstał, a płytka instalacyjna w trybie awaryjnym (wyskakuje z powłoką)
nie była w stanie podmontować dysku z rw. Skończyło się reinstalką i
tym, że informatycy w szkole zaczęli się mnie bać (jednemu z nich
przeszło dopiero po mniej więcej roku, bo odkrył, że mamy podobne
zapatrywania muzyczne, a ja przestałem się dotykać do komputerów w
szkole :D).

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa