env.d (było: SOURCES: bashrc - added sourcing of /etc/shrc.d/*.sh instead of gr...)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 30 Kwi 2004, 16:16:18 CEST

On Fri, Apr 30, 2004 at 16:00:36 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Ale w ten sposób tracisz jedną rzecz - nazwa_pliku ==NAZWA_ZMIENNEJ, co
> było dla mnie założeniem.

Nazwa zmiennej i tak jest wpisana w samym pliku. A byłoby to duże
uproszczenie przy wczytywaniu.

> gentoo tak robi i nie podoba mi się to.

Ale byłoby szybciej:)

> To jakiś problem?

Nie wiem... Anyone?

[...]
> To już kwestia gustu i estetyki :)

...dla mnie ilości forków, czyli szybkości;)

> Czasem robię w ten sposób, że danemu plikowi robię chmod 000, zamiast go
> przenosić. A tutaj dostałbym błąd. Ale to naprawdę tylko estetyka.

Chyba nie tylko - bez testu rootowi taki plik się załaduje.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/