Ktoś mi to może wytłumaczy...

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 1 Sie 2004, 14:40:09 CEST

On Sat, Jul 31, 2004 at 03:23:52PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Oglądałeś to na żywo na najwolniejszym builderze?
ech.. maruda ;)
sparc station, 50 bogomipsów. nic wolniejszego w tej chwili nie mam, a
nawet b50-ki są od niego o kilka rzędów wielkości szybsze.
no ale.. próbuję zbudować gzip ;)
(przygotowanie źródeł)
[undefine w athena SPECS]$ time rpmbuild -bp gzip.spec
[..]
real    0m9.419s
user    0m6.870s
sys     0m2.030s
(kompilacja)
[undefine w athena SPECS]$ time rpmbuild --short-circuit -bc gzip.spec
[..]

> java-blackdown.spec
> A że niezbudowana? Cóż, X11 w PLD też nie ma:
ano. nie ma. więc nie ma sensu się na to powoływać w kontekście ustawień
na builderach ;)

> Właśnie że jest.
drobiazg ;)

> No...
nawiasem mówiąc - nie myślałeś by na takie wolne maszynki spróbować
dostosować apt-a? wydaje mi sie że radzi on sobie nieco lepiej w
kontekście użytej pamięci...

> Jak przy niej siedziałem to współczułem swoim uszom (dysk...). Za to
> pracując zdalnie tłumaczę sobie opóźnienia wolnym łączem;)
:)))

> Po wakacjach być może będę miał kolejne 2Mb/s i 100 osób - teraz ponoć
> słabiutko chodzi (CBQ z 'kredytami' - jak ktoś ściąga w nocy, to w
> 'nagrodę' będzie na sztywno obcięty w dzień, idiotyzm).
hm.. na czym polegają te kredyty? możesz coś więcej?

> -p tcp -m ipp2p
zobaczę...
chociaż nie wyobrażam sobie by to mogło skutecznie działać...

> I prawdę powiedziawszy nie za bardzo rozumiem ten 80 port... Znaczy
> serwery obsługujące zapytania i inni użytkownicy działają na 80 porcie?
nie, p2p puszczające ruch na port 80-ty.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała