Ktoś mi to może wytłumaczy...

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 1 Sie 2004, 17:27:29 CEST

On Sun, Aug 01, 2004 at 05:04:20PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> 1%
bingo ;)
czyli wartość pomijalna.

> Tak, bo znaczną część pakietu stanowi to, co musiało się skompilować.
> Teraz weź pakiet, którego większa część nie musi się kompilować, bo
> stanowi go zawartość /usr/share.
ok, a których pakietów jest większość "czasowa"? ;)
tych gdzie się coś przepakowuje, czy tych gdzie wiekszość czasu zajmuje
kompilacja?
już tych gdzie jest samo autoconf wywoływane jest:
[undefine w sv1 SPECS]$ grep -r "^\%{__autoconf}" . |wc -l
2191
[undefine w sv1 SPECS]$ ls |wc -l
7520

pi razy drzwi 1/4 I sądzę że dla większości z nich dłużej trwa
uruchomienie aclocal/automake/autoconf/... niż spakowanie bzipem...

> Nie wszystko co w pakiecie się kompiluje.
owszem. nie wszystko. Ale całkiem sporo jak sądzę...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała