Ktoś mi to może wytłumaczy...

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Nie, 1 Sie 2004, 22:43:35 CEST

Dnia Sun, 1 Aug 2004 17:46:54 +0200
Tomasz Wittner <lists w mmt.pl> nabazgrał:

> [...]
> są (niezależnie od ilości wysłanych postów):
> gotar
> jajcus
> jpc
> twittner
>
> przeciw:
> deejay1
> undefined
>
> wstrzymali się:
> cała reszta: nie będziemy ich brali pod uwagę, mieli szansę się
> wypowiedzieć (lub zrobić to w wyraźny sposób) - nie skorzystali ;)
>
> Teraz:
> 1. Czy w/w zgadzają się z tym, jak zostali zakwalifikowani.

Jak mus to mus :)

> 2. Czy będący przeciw są w stanie uznać, że są w mniejszości.

J.W.

> 3. Których branchy ma dot. ew. zmiana: HEAD, AC-branch, RA-branch.
> Jeżeli wszystkich, to proponowałbym zrobić najpierw na HEAD, a resztę
> potem.

IMHO jak już to wszystkie, bo <warning="sytuacja_hipotetyczna> a niech
coś panowie(i panie?) od rpm-a coś popsują i będzie trzeba 3 różne
patche na każdą gałąź z osobna robić </warning>

> 4. Czy też trzeba zrobić głosowanie CDG - jeżeli każdy branch
> miałby być dyskutowany oddzielnie, to 3 głosowania.

IMHO jak nie będzie większych sprzeciwów to szkoda angażować Szacowne
Grono :)

> 5. Kto dokona egzekucji na w9.bzdio ;)

Jak to kto? Ten komu najbardziej przeszkadzało w9.bzdio.

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban