Kompresja w rpm ( było Re: Ktoś mi to może wytłumaczy... )

Pon, 2 Sie 2004, 00:18:41 CEST

On Sunday 01 of August 2004 22:43, Lukasz [DeeJay1] Jernas wrote:
> Dnia Sun, 1 Aug 2004 17:46:54 +0200
>
> Tomasz Wittner <lists w mmt.pl> nabazgrał:

matkor - dla mnie liczy się głównie rozmiar (z racji łącz). Przypuszczam że
dla szeregowych użytkowników też.

Nie wiem skąd założenie że jak ktoś nie ma do __dodania__ argumentów to nie ma
zdania ? ;)

Zacznijmy od HEAD.

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright