SPECS: amavisd-new.spec - REquires update

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 4 Sie 2004, 08:55:29 CEST

Dnia 03-08-2004, wto o godzinie 19:44 +0200, Jakub Bogusz napisał(a):

> autoconf, automake czy sendmail-devel to oczywista bzdura.
> Reszta to głównie duplikaty - ale czy one nie są potrzebne na etapie
> configure (czy bez ich obecności w czasie budowania jakaś funkcjonalność
> nie zostanie wyłączona?) albo do generowania zależności lub testów, o ile
> takie są (perl-*), to już trzeba by sprawdzić.
> I najlepiej, żeby zrobił to psuj ;>

Ok odpowiem.

1. Tam oprocz budowania miltera nie ma nic a do niego potrzeba tylko
sendmail-devel

2. Reszta powinna przejsc do require z buildrequire (perl-*).

3. nie sprawdzalem czy wszystko jest potrzebne z tego co bylo
  dodalem tylko to czego brakowalo.

wlasciwie to dzis mialem zrobic z tym pozadek tak do konca.

Tylko teraz nie wiem  o co chodzilo qboszowi:

#?Requires:     arc
a ponizej
Requires:       arc

?????