SPECS: amavisd-new.spec - REquires update

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 4 Sie 2004, 09:47:24 CEST

On Wed, Aug 04, 2004 at 08:55:29AM +0200, Tomasz Witek wrote:

> Ok odpowiem.
>
> 1. Tam oprocz budowania miltera nie ma nic a do niego potrzeba tylko
> sendmail-devel

Czyli BR, a nie R.

> 2. Reszta powinna przejsc do require z buildrequire (perl-*).

Nie cała. autoconf też BR, a nie R.
automake w ogóle nie był używany.

> 3. nie sprawdzalem czy wszystko jest potrzebne z tego co bylo
>   dodalem tylko to czego brakowalo.
>
> wlasciwie to dzis mialem zrobic z tym pozadek tak do konca.
>
> Tylko teraz nie wiem  o co chodzilo qboszowi:
>
> #?Requires:     arc
> a ponizej
> Requires:       arc
>
> ?????
>
> POWYWALAC ?

No właśnie zrobiłeś duplikat zamieniając BR na R.
I nie wiedziałem bez zaglądania do środka, czy to jest potrzebne także
w czasie budowania (i wtedy byłoby do zamiany z powrotem na BR), czy
nie (wtedy do wycięcia - jeden wpis wystarczy).