Pine...

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Śro, 4 Sie 2004, 12:57:10 CEST

> Czy jest jakakolwiek odpowiedź?

Jedynie ze sprawa w toku i ze dziekuja za wykazana cierpliwosc :)
Wczoraj tez napisali czy PLD jest ograniczone wylacznie do polski, a
jezeli nie czy zechcielibysmy i bylibysmy w stanie ograniczyc, na co
pozwolilem sobie odpisac ze chcemy byc otwarci dla wszystkich userow PLD
niezaleznie z jakiego sa kraju.

> AFAIR to kiedyś było sprawdzane i wyszło na to, że trzeba było zmienić w
> nazwie na <version>L , żeby można było dystrybuować.

Pliczek CPYRIGHT ze zrodel Pine'a mowi, ze mozna sobie dowoli
modyfikowac i uzywac lokalnie, pod warunkiem ze modyfikowany kompilat
bedzie mial L dodane do wersji. Natomiast nie zycza sobie rozprowadzania
takich wersji.

> Jak sobie radzą inne distro?

Pojecia nie mam :) Pewnie wynegocjowali pozwolenie albo olewaja sprawe
udajac ze nie doczytali licencji :)

M.