SPECS: kernel-net-atmelwlandriver.spec - added winter patch, added...

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Śro, 4 Sie 2004, 22:22:01 CEST

On Wednesday 04 of August 2004 21:14, yogib wrote:

> Tak chyba tez nie. Generalnie sa tu dwa narzedzia wymagajace wxWindows:
> winter i fucd i dwa 'command-line tools': lvnet i atmelup. Do jakich paczek
> je wydzielic?

fucd jest imo zbedne. wystarczy konsolowe atmelup i lvnet,
ktore moga wyladowac w podpakiecie -progs.
nie wiem co reprezenuje winter, ale jesli to tylko wodotrysk,
to moze spokojnie wyleciec.

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)