SPECS: kernel-net-atmelwlandriver.spec - added winter patch, added...

yogib zban w intermedia.net.pl
Czw, 5 Sie 2004, 07:19:28 CEST

Dnia 04/08/04 , Paweł Sikora napisał(a):

> fucd jest imo zbedne. wystarczy konsolowe atmelup i lvnet,
> ktore moga wyladowac w podpakiecie -progs.
> nie wiem co reprezenuje winter, ale jesli to tylko wodotrysk,
> to moze spokojnie wyleciec.

winter to graficzna odmiana lvneta, do szczescia nie jest potrzebana ale jak
juz jest to chyba trzeba to zapakowac. Moze do atmelwlandriver-progs-winter?
fucd to tez taka insza, graficzna odmiana atmelupa ale tez sie zgadzam, ze to
mozna pominac.

yogib

--
www.yogib.risp.pl