courier-imap.spec

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Czw, 5 Sie 2004, 00:15:38 CEST

On Wednesday 04 of August 2004 14:21, Marcin Król wrote:
> [...]
I tak już wcześniej miałem courier-imapa więc tak było prościej.

> Oczywiscie ze ma. Ja go od zawsze po saslu autoryzuje :)
Ja tu czegoś nie rozumiem. Do tej pory wydawało mi się, że sytuacja wygląda
tak: użytkownik chce wysłać wiadomość, postfix przyjmuje dane autoryzacyjne
(nazwę użytkownika i hasło) pyta się SASLa czy są to poprawne dane, SASL
czyta /etc/sasl/smtpd.conf i dowiaduje się że ma się zapytać authdaemona. Coś
pokręciłem?

> Tak wiec chyba nie ma sensu nanosic tych zmian.
Tobie to chyba nie przeszkadza a mi (być może nie tylko) mogłoby pomóc, więc
czemu nie?

Tomek