cdg: propozycje/gzip_vs_bzip2_w_rpmie (NEW) - ;)

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Czw, 5 Sie 2004, 02:02:35 CEST

Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> 1. Na 15% przyrostu to 4x200 wystarczy.
         ^^^
Może to nie mój biznes ale chyba jeszcze ważnym aspektem przeciw gzipowi
jest zajętość łączy serwerów ftp! (wszyscy piszą o swoich łączach ;-)
Przecież tam też rury nie są z gumy, a będą musiały "troszkę" więcej Mb
przepchać...

BTW. Ostatnio zwróciłem uwagę, że na thunderbird.pl stoi:

"Instalator dla systemu Windows wykorzystuje teraz kompresję 7-zip,
dzięki czemu udało się zmniejszyć jego rozmiar do 4.54 MB!"

--
Andrzej Zawadzki