Co z BTS?

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w room-303.com
Czw, 5 Sie 2004, 11:06:42 CEST

Dnia 05-08-2004, czw o godzinie 10:56 +0200, The Undefined napisał(a):

> hm... dzieki za informacje. usunalem reply-to.
> pierwszy raz sie spotykam z takim piii... ;), na zadnej innej liscie nie
> mialem takich problemow.

Mam to samo, ale IMHO do poprawy jest transport odpowiedzialny za listę
a nie moje nagłówki. Nie chcę ich ustawiać oddzielnie dla każdego
odbiorcy. Nie uśmiecha mi się też opcja "to załóż sobie osobną
skrzynkę".
--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w room-303.com>
MSR crew