Co z BTS?

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 5 Sie 2004, 15:43:59 CEST

On Thu, Aug 05, 2004 at 10:36:56AM +0200, Dariusz Laskowski wrote:
> Ależ "psujesz". ;-) Twój mutt ustawia nagłówek 'Reply-To:'
> z Twoim adresem. IMHO wysyłając na _listę dyskusyjną_ nie
> powinno się tego robić.

Czemu? Zawsze mam prawo sobie ustawić Reply-To. Od tego jest.

> Natomiast serwer list dyskusyjnych
> adres listy do tego nagłówka _dopisuje_,

I tym samym łamie RFC-2822, które AFAIR mówi, że Reply-To może być tylko
jedno.

> a IMHO zdrowiej
> jest, gdy po prostu ten nagłówek podmienia wyrzucając
> z niego to co użytkownik sobie tam był nabazgrał.

Zdrowiej byłoby nie ruszać Reply-To przez serwer list. MUA użytkowników
powinny ułatwiać wysyłanie tam gdzie trzeba. Niestety wiele nie ułatwia
(albo ułatwia niewystarczająco, jak mutt), wielu userzy nie umieją
używać no i wogóle jest brak zrozumienia dla list nie dodających
Reply-To :-(

Pozdrowienia,
	Jacek