SPECS: kernel-net-atmelwlandriver.spec - added winter patch, added...

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Czw, 5 Sie 2004, 15:30:39 CEST

On Thursday 05 of August 2004 07:19, yogib wrote:

> winter to graficzna odmiana lvneta, do szczescia nie jest potrzebana ale
> jak juz jest to chyba trzeba to zapakowac. Moze do
> atmelwlandriver-progs-winter? fucd to tez taka insza, graficzna odmiana
> atmelupa ale tez sie zgadzam, ze to mozna pominac.

najpierw trzeba przeminanowac/skopiowac kernel-net-atmelwlandriver.spec
na/do atmelwlandriver.spec i wtedy nardzia do konfiguracji wyladuja
w glownym pakiecie (zadne -progs nie bedzie potrzebne).

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)