php w ac?

Czw, 5 Sie 2004, 22:04:39 CEST

On Thursday 05 of August 2004 21:50, Jakub Bogusz wrote:

> parse error.
> Chodzi o pakiety, które były w php 4.3.x (np. 4.3.8), a nie ma w 5.0.0
> ani żadnym osobnym. Np. php-qtdom.
Mi chodzi o pakiety które wyleciały z 5.0.0, są osobno i się nazywają np.
php-XXX ale _my_ ich nie mamy.

Damy obsolete, ktoś spakietuje i zonk.

Może więc lepiej ustalić, że wszelakie *.so do php (!= pecl) są jako
php-extension-XXX.spec?

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux