php w ac?

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 5 Sie 2004, 22:13:15 CEST

On Thu, Aug 05, 2004 at 10:04:39PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Mi chodzi o pakiety które wyleciały z 5.0.0, są osobno i się nazywają np.
> php-XXX ale _my_ ich nie mamy.
>
> Damy obsolete, ktoś spakietuje i zonk.

No to pora na spakietowanie ich jest _teraz_, przed przeniesieniem php 5
z ready do main. A Obsoletes tylko na nieistniejące nigdzie (jeśli takie
zostaną).

> Może więc lepiej ustalić, że wszelakie *.so do php (!= pecl) są jako
> php-extension-XXX.spec?

Dla mnie obojętne.
O ile to coś wniesie oprócz utrudnień ze zmianą nazw istniejących
pakietów (jest trochę php-* pakowanych z różnych speców, niekoniecznie
php*.spec).