courier-imap.spec

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pią, 6 Sie 2004, 00:52:58 CEST

Mniej wiecej Thu, Aug 05, 2004 at 08:36:17AM +0200, zainteresowany Marcin Król rzekl:

> pam-pam_mysql

a jak nie chcę?

MTA tu autoryzuje się przez sasla, który akurat ma _możliwość_
komunikacji z courierowym authdaemonem. 1) nie ma sensu bronić czegoś co
działa 2) to, że to akurat MTA nie ma żadnego znaczenia

Stąd 711 nie jest pomysłem złym. Może inaczej postawić problem: czy jest
sens bronić dostępu do tego soketa?

> Jestes piewsza osoba jaka spotkalem, ktora autoryzuje SMTP w ten sposob :)

E tam, ja też tak mam, i w paru miejscach na Ra po rimap :-P

A co powiesz na taki konstrukt:
postfix po rimap do perdition rozdzielającego między 2 maszyny przy czym
na jednej LDAP/user w domena/Maildir, na drugim (po mału "wymieranym"
przeze mnie ;-> ) passwd/user/mailbox. W ten sposób mam spójne wejście
pop3/imap/smtp auth/2 różne webmaile na 2 kompletnie różne systemy. ;-]

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%