pakiety lądujące w głównym drzewie AC

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Pią, 6 Sie 2004, 09:15:31 CEST

Witam,

Jestem nieco rozgoryczony sytuacją która panuje w Ac. Kto nad tym trzyma
kontrole, kto przenosi pakiety z ready do glownego drzewa i na jakiej
podstawie, kiedy pakiety są przenoszone, i czy k**** mozna sie doprosic
od kogos przeniesienia pakietów ? nie wiem.... prosilem tyle razy o
przeniesienie na ircu i to poprostu idzie w proznie, nie ma zadnej
kolejki, a pozniej są pretensje ze pakietów nie ma.

jest burdel niesamowiy, nie wiem czy stan jakiegokolwiek zamrozenia
nadal obowiązuje, ale moze przestańmy sie wyglupiać z tym ac-ready bo to
i tak nie działa i tylko utrudnia prace.

--
Marcin Krzyżanowski