pakiety lądujące w głównym drzewie AC

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Pią, 6 Sie 2004, 09:53:33 CEST

W liście z pią, 06-08-2004, godz. 09:15 +0200, Marcin Krzyzanowski
napisał(a):
> Witam,
>
> Jestem nieco rozgoryczony sytuacją która panuje w Ac. Kto nad tym trzyma
> kontrole, kto przenosi pakiety z ready do glownego drzewa i na jakiej
> podstawie, kiedy pakiety są przenoszone, i czy k**** mozna sie doprosic
> od kogos przeniesienia pakietów ? nie wiem.... prosilem tyle razy o
> przeniesienie na ircu i to poprostu idzie w proznie, nie ma zadnej
> kolejki, a pozniej są pretensje ze pakietów nie ma.
To może czas zacząć zgłaszać mailem z TO: averne, havner ? Wszystkim
będzie łatwiej. Poza tym puszczasz jakiś pakiet i od razu chcesz, żeby
go przenieść. A ppc jest dobre 3 dni w plecy, albo i więcej. Zgłoś
żądanie przeniesienia jak już będzie wybudowane. To co trafia do ready i
jest na wszystkich arch, zostaje przenoszone do głównego drzewa bez
potrzeby potwierdzania. Chyba, że będą głosy przeciwne, wtedy
przeniesienie jest wstrzymywane.

> jest burdel niesamowiy, nie wiem czy stan jakiegokolwiek zamrozenia
> nadal obowiązuje, ale moze przestańmy sie wyglupiać z tym ac-ready bo to
> i tak nie działa i tylko utrudnia prace.
Komu nie działa?