pakiety lądujące w głównym drzewie AC

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Pią, 6 Sie 2004, 10:09:42 CEST

Użytkownik Marcin Doliński napisał:
> W liście z pią, 06-08-2004, godz. 09:15 +0200, Marcin Krzyzanowski

> To może czas zacząć zgłaszać mailem z TO: averne, havner ? Wszystkim
> będzie łatwiej. Poza tym puszczasz jakiś pakiet i od razu chcesz, żeby
> go przenieść. A ppc jest dobre 3 dni w plecy, albo i więcej. Zgłoś
> żądanie przeniesienia jak już będzie wybudowane. To co trafia do ready i
> jest na wszystkich arch, zostaje przenoszone do głównego drzewa bez
> potrzeby potwierdzania. Chyba, że będą głosy przeciwne, wtedy
> przeniesienie jest wstrzymywane.

dobrze wiesz ze tak nie jest, niektore poprostu sa kasowane, tak jak
ostatnio zrobił havner, i znalazł sie na tej liscie pakiet o ktorego
przeniesienie wielokrotnie prosiłem juz czyli xsp, niestety nie mogłem
zareagowac na maila w ciągu kilku godzin w srodku nocy w sobote, o takie
cos mi chodzi, z drugiej strony zeby zgłaszac publicznie pakiety do
przeniesienia to trzebaby oddzielna listę z requestami stworzyc bo tego
jednak troche jest.

> Komu nie działa?

a powiedz mi jak to działa ? jaki sens ma test ? i jaki ma ac-ready
skoro i tak buduje sie z flagą upgrade, bo inaczej to trudno zbudować
cokolwiek czekając miesiąc na przeniesienie pakietu jesli do zbudowania
jest kilka zależnych :), wynik jest tylko taki ze jest rozjazd pomiędzy
tym co na ftp a tym co na builderach.

Ja uzywam tego co jest w glownym drzewie Ac, i czasami widac jak
niektore pakiety są zapominane dlatego ze ktos zainstalowal sobie z
ac-ready i moznaby uznac ze to juz jest pakiet działający, nic bardziej
błędnego, w glownym drzewie lezy wiele popsutych pakietów, z drugiej
strony niektore upgrade są dosc szokujące podczas gdy inne są
wstrzymywane z byle powodu.

--
Marcin Krzyżanowski