SPECS: quake3.spec - chmod o+x binaries - games group isn't used t...

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pią, 6 Sie 2004, 11:52:29 CEST

On piątek 06 sierpień 2004 11:34, Paweł Sikora wrote:
> ja tam nie lubie zbytnio, jak mi byle shellowiec
> odpala na maszynie q3, a forwardowanie sesji x-ow

Jak rozumiem zablokowałeś także userowi możliwość skopiowania sobie na konto
binarek własnoręcznie? I w ogóle jakichkolwiek innych sposobów przyblokowania
tobie łącza?

> a w jaki?
> czy grupa games nie sluzy do lokalnego urychamiania gier?

Grupa games o ile mi wiadomo służy temu, żeby można było sobie
trzymać wyniki gierek na serwie (używane przy tych archaicznych gierkach).

Ty próbujesz wprowadzić jedną z tych upierdliwych przeszkadzajek, których w
pld nigdy żeśmy nie stosowali, bo każdy user o inteligencji ameby byłby to w
stanie 'obejść'. chmod o-x /home/users anyone?