SPECS: quake3.spec - chmod o+x binaries - games group isn't used t...

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Pią, 6 Sie 2004, 12:22:23 CEST

On Friday 06 of August 2004 11:52, Mariusz Mazur wrote:

> Jak rozumiem zablokowałeś także userowi możliwość skopiowania sobie na
> konto binarek własnoręcznie?

kopiowania nie, ale mam noexec na /home/users u klientow.
poza tym z /opt/quake3 i tak moze sobie teraz gre odpalic...

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)