OOo-1.1.2

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Pią, 6 Sie 2004, 13:10:53 CEST

On Fri, Aug 06, 2004 at 12:56:38PM +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:
> On Fri, 6 Aug 2004 11:59:06 +0200
> Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> wrote:
>

> workaround: export do pdf z optymalizacją dla wydruku. troche naookoło
> ale skutecznie.
Potwierdzam
Na FC2 z OOo miałem jakiś problem z marginesami przy wydruku
a ten sposób działał znakomicie i znacznie mniej roboty
niż jakbym to miał próbować naprawiać...

:wq

--
Sparky{PI]

** Bóg migrował z Windowsa na Linuxa.
** (BASH): 374956 NO PROCESS KILLED...
** -K###a, na Ziemii jest już przeludnienie! Jak tu się zabija?!
** Na windowsie to przynajmniej sami umierali... I co to są te zombi ?!
[http://comic.escomposlinux.org/]