OOo-1.1.2

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Pią, 6 Sie 2004, 14:17:31 CEST

On Fri, 6 Aug 2004, Bobby Spark wrote:

> Potwierdzam
> Na FC2 z OOo miałem jakiś problem z marginesami przy wydruku
> a ten sposób działał znakomicie i znacznie mniej roboty
> niż jakbym to miał próbować naprawiać...

Może to raczej problem z systemem druku, ktory nie przelyka postscriptu
generowanego przez OO (rozumiem, że wydruk do pliku z OO oznacza
utworzenie jakiegoś PS) ? Są jakieś 'validatory' do postscriptu, żeby
sprawdzić czy OO generuje poprawny postscript?

--

Pozdrawiam,

Roman Werpachowski