Traceporto.spec

Andrzej Augustynowicz andree w pld-linux.org
Pią, 6 Sie 2004, 16:01:27 CEST

Dnia piątek, 6 sierpnia 2004 15:51, Andrzej Augustynowicz napisał:

> dodane, ale
>
> 1. źródła dla sourceforge.net przyjęto dawać z adresu
> http://dl.sourceforge.net/...
> 2. brakowało md5, mozesz to zrobic na kilka sposobów:
> - md5sum nazwa_pliku i dopisujesz
> - builder -5 traceproto.spec - on ściąga źródła i uaktualnia md5
> 3. nadmierne BR: automake, autoconf
>
> reszta ok, dzięki
oczywiście pospieszyłem się
4. manuale i dokumentacja jest kompresowana przy pakietowaniu i nie potrzeba
tego robić ręcznie.
5. praktycznie wszystko instalowało się po wydaniu make install, nie trzeba
było żadnych dodatkowych przeróbek

--
Andrzej Augustynowicz
http://ds5.agh.edu.pl